Black Friday

Shopping är verkligen inget stort intresse, men i dag på Black Friday tog jag mig ut. Jag har för närvarande ingen soffa utan sitter på en solstol och tittar på min tjock-tv. I vanliga fall har jag grundutbudet av kanaler men just nu har jag bara kanal 4 för jag har spillt mjölk i tv-dosan. Det är lite enformigt men samtidigt går det ju fort att titta i tv-tablån. Jag har en gästsolstol också och i går kom en kompis och satt i den. Han tyckte att stolarna var så sköna så han funderade också på att kasta ut sin soffa. Själv försökte jag att hitta en ny i dag men ingen föll mig i smaken. Däremot köpte jag skor, byxor, en trådlös högtalare, och en tv. I veckan fick jag fiber indraget men det är lite boxar och sånt som måste fixas innan jag kan börja zappa. I helgen hinner jag dock inte titta så mycket på kanal 4 för jag ska jag jobba väldigt mycket. Jag ska bland annat plåta bockinvigningen där Di Leva ska sjunga. Jag lägger ut några bilder som jag tog på honom när han uppträdde i Globen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback