Roliga jobb

Det är inte ofta jag lägger ut bilder på mig själv, men nu händer det. Jag har gjort flera roliga jobb tillsammans med Annika den senaste tiden. I torsdags var jag i Sundsvall och träffade en polishund, i fredags var jag i Östersund och träffade en man som är duktig på att snickra. Dessutom har han en snygg Fiat med tillhörande husvagn som han tyvärr inte ville sälja. Jag träffade även en familj som räddar djur från att bli avlivade. På lördag åkte jag tillbaka till Gävle för att hjälpa en tjej med hennes nya rum som hon fått av Min Stora Dag. På söndag blev det Sundsvall igen och då träffade jag två kusiner som hjälper fattiga att få semester och jag gjorde då även ett jobb på ett litet föl.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback